lørdag den 26. oktober 2013

Ebay goodies


Første ebay goodies i lang tid. Er de savnet?  De stykker jeg har valgt er i den sikre ende. De er meget basic agtige. Klik jer ind på dem for at se i flere farver og størrelser. Jeg overvejer virkelig meget at bestille den stribede trøje, peplum trøje og den lækre strik hjem til mig. Jeg har ikke engang fortalt jer det vigtigste om disse lækre ting, alt koster under 100 kr!!!! Ja, hun skrev 100 kr. !!! De fleste ting koster omkring 80 kr. dvs. at det også ligger under toldgrænsen. Er der nogle af jer, som har gjort jer nogle lækre ebay køb for nyligt?

Stribet trøje HER til 70 kr. // Striktrøje HER til 80 kr. // T-shirt HER til 73 kr. // Skaterskirt HER til 85 kr. // Kjole HER til 80 kr. // Peplum trøje HER til 79 kr.

Ebay tip: Jeg vil virkelig anbefale jer at kigge nærmere på  striktrøjen. Den findes i flere farver, er billigt og ser utrolig lækker ud.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar