fredag den 25. oktober 2013

I'm back




Det kan være nogle undre sig over, at denne mystiske blog dukker op på jeres bloglovin feed. But i'm back - med mange nye idéer. Jeg er blevet en del ældre siden sidst. Der er sket en masse, men min interesse for ebay eksistere stadig. Jeg vil ændre en masse på bloggen, men jeg bliver ved med at holde fast i ebay goodies.
Somsagt er der jo sket en del siden sidst, jeg er blandt andet startet på handelsgymnasiet. Det bruger jeg en del tid på, og i skolen bruger jeg en del tid på ebay. Jeg vil slutte nu, og lade jer få mere information løbende. Vigtigst af alt, jeg er tilbage med ny energi. Sæt nu ikke forventningerne for højt, jeg skal lige ind i en blogger rytme igen. Det er jo længe tid siden, men jeg forsøge. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar