mandag den 28. oktober 2013

Nail art inspo





Lidt negleinspiration. Jeg er virkelig dårlig til at lægge neglelak. Det går helt fint, indtil jeg er kommet til det stykke, hvor man skal lade det tørre. Jeg skal altid liiiige et eller andet, og bum så er det smadret. Det ovenstående billede er en af mine mere vellykket forsøg. Det er langt fra perfekt, men jeg synes, det er rimlig godt gået i forhold til mine tusinde andre forsøg. Et godt tip til negleteknikkernybegyndere, brug sprittusch til at tegne små detaljer. Det kommer til at se meget mere professionelt ud end bare en helt plain farve.
Det skal lige siges de tre andre billeder ikke er mine, bare lige så der ikke hersker nogen tvivl. Det øverste billede er der brugt de famøse elf neglelakker. Jeg har selv et par stykker, og jeg er godt tilfreds med dem. Hvis I ikke har hørt om elf, synes jeg virkelig, det er på tide, I tjekker dem ud. De sælger alle mulige beauty items til ufattelige billige priser. Du kan købe mascara til omkring 15 kr og neglelak til nogenlunde samme pris. Det er ikke sådan nogle på størrelse med depend, men faktisk en godt størrelse.
Galaxyneglene tilhører skønne Christina fra passionsforfashion. Jeg har selv forsøget mig med galaxyneglene, de blev dog ikke lige så fine som Christinas. Det tredje billede ved jeg ikke lige hvem ejer, men jeg synes de så ret flotte ud. Sværhedsgraden ligger måske til en begynder som mig. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar